Thursday, 20 June 2013

Bowling for PERWAKILAN Tournament

hai uoollsss,

Suka men bowling??  suka?? tak suka? pandai?? tak pandai??
CikNissa n Mr J memang super like men bowling ni kan....
Walaupun tak lah sehebat Shalin.....tapi setakat jatuh satu dua
pin tu bleh la kan....
Sampai kan si kenit Apiq tu pun berhantu ngan sukan bowling
ni kan...

So kisah nya, masa sampai sini....diorang ada lah mengajak kami ni
p try2 main bowling kat Tokyo ni.....
Makanya kami pun mencoba lah nasib kan....
Lebih addict lagi, kitorang siap beli bola sorang sebijik siap ngan beg nyer sekali..
(kalo lah kat kl, tak kosa aku nak bazir duit beli bola bowling nie kan...)
Tapi sebab harga pon tak berapa nak mahal, jadinya kami decide utk beli jer bola....




dahhh....kenapa pulak yg sampai citer beli bola segala...kan ker tajuk kat atas tu Tournament bowling PERWAKILAN? hurmmm....melalut memang la kelaut kan...
orait!! we all join la tournament nyer pun....so tournament ni ikut group.....so each group akan ader 4 or 5 orang .....n jumlah markah berkumpulan akantentukan kedudukan group tu lah.....
n guess what? CikNissa n the gang dapat la tempat kedua....sangat surprise.....sebab nyer ade jer group lain yang hebat..tapi dah rejeki kan....kami pun redho jer lah...(clapclap...)


~ ini lah group CikNissa ~

Mr J n the group dapat no baper?? hurmmm....itu yang dia tak puas hati.....sangat tak puas hati kan...kenapa plak gang CikNissa yang menang.....so, conclusion Mr.J adalah, judge salah kira markah....hahahaha....maaf lah yer Mr.J....nanti kita pair berdua plak yer...sure menang....

Bye uoollss,


Nota di celah jari :- Lepas ni jadi aktiviti sukan mingguan kami la anak beranak...

No comments:

Post a Comment

Tetamu

Blog Archive

!-- nuffnang -->

Followers