Thursday, 20 June 2013

Winter in Japan

Hai uolls,

Dah macam tajuk cerita plak kan..."Winter Sonata"...."Evening in Paris".....nahhhh....ni cerita CikNissa plak kan....Winter in japan....yess masa weolls sampai tokyo ni, winter adalah tengah membeku....kira ok sebab masa sampai tu, Tokyo baru jer ok dari bersalji teruk....yuppp...bersalji yang agak luar biasa dari kebiasaan nya....CikNissa of coz la xcited terlebih kan nak tengok salji depan rumah segala....tapi yang tinggal masa tu cuma ais batu yang besar gedabak tu jer..dah takde salji2 lagi.....

So, kekdahnya kalo nak keluar bershopping abiskan duit segala bagai tu kenalah berlapis2 baju n siap bersarung tangan kan....tak menahan Cik Nissa nak berbogel  di tangan kan.....but still, as i said kitorang pegi berjalan2 nak explore apa yg ada kat Tokyo ni....terutamanya kat area Shibuya....tau dak Shibuya kat ner? (Cik Nissa pun tak tau sebelum sampai sini....) Fakta tentang Shibuya yang di curik dari En Wikipedia........

" Shibuya (渋谷区 Shibuya-ku?) is one of the 23 special wards of Tokyo, Japan. As of 2008, it has an estimated population of 208,371 and a population density of 13,540 people per km². The total area is 15.11 km².
The name "Shibuya" is also used to refer to the shopping district which surrounds Shibuya Station, one of Tokyo's busiest railway stations. This area is known as one of the fashion centers of Japan, particularly for young people, and as a major nightlife area."

So, kalo tak perasan, cer tengok Fast n Furious Tokyo Drift tu....cerita tu ader shoot kat area Shibuya ni...


~ Shibuya crossing view from Starbuck ~



~ Night walk at Shinjuku ~


~ jalan area Shibuya ~




~ Tokyo city centre ~


~ Shinjuku~


~ ueno ~




~ sano ~


~ Tokyo City centre ~

Ni sebahagian la pic yang ado...kang upload sumer kang...pitam lak tengok.....heheheh....next entry kita citer plak aktiviti memasak during winter nie yer...heheh

bye uollsss...

No comments:

Post a Comment

Tetamu

Blog Archive

!-- nuffnang -->

Followers